września 28, 2020

Steampunkowa dama

 Witajcie Kochani :)

Dzisiaj przychodzę do  Was ze Steampunkową Inspiracją. 

Każdy z Was zna ten nurt, jest teraz bardzo popularny wśród różnych rękodzielniczych prac.

Steampunkiem interesowałam się już będąc nastolatką szczególnie po jednym filmie "Bardzo Dziki Zachód", lecz gdzieś po drodze poznawałam różne rzeczy i fascynacja Steampunkiem odeszła na dalszy plan...

Z czasem jednak wróciłam do tego nurtu i jestem jeszcze bardziej nim zafascynowana....

Wracając do inspiracji :).

Oprawiałam tekturkę od Magicznego Kociołka w bazę od Dekorwood, którą pomalowałam na czarno i zrobiłam  na niej chlapania farbami Cadenca,Renesans i Finnabair w 3 kolorach: biały, pomarańczowy i złoty. 

Brzegi ramki jak i środek delikatnie pomalowałam złotym.

Samą tekturkę pomalowałam lakierem bezbarwnym do decoupage dla zabezpieczenia i przybrudziłam bitumem z Daily art.


Aby zrobić klimatyczne tło użyłam papieru z kolekcji Karoliny Bukowskiej "Piękno Niespokojne", które również zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem do decoupage.

 

Do ozdobienia dołu ramki użyłam metalowych skrzydeł i małej gałki, które pomalowałam złotym kolorem, aby dopasować do reszty złomków.

Użyłam również ulubionych złomków od Mitform, które dodają klimatu naszej damie.


Na sam koniec dodałam jej Steampunkowy kapelusz z piórkami i dodałam małe koło zębate dla akcentu.

Jeżeli chodzi i samą tekturkę damy, nie długo powróci na półki sklepowe Magicznego Kociołka.

Było mi bardzo miło zrobić kolejną inspiracje :). 

Mam nadzieję, że tak oprawiona tekturka przypadnie Wam do gustu.

Pozdrawiam Was cieplutko :).

Sandii


 

 



 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger