maja 26, 2024

Celebrowanie wyjątkowych dni - czyli kartka ślubna z toastem



 Ślub to wyjątkowy dzień. Chyba każdy, gdzieś tam może i skrycie, czeka na ten jedyny w swoim rodzaju dzień.  Biała suknia, elegancki frak, przepiękne słowa przysięgi … i te radosne, rozśpiewane wesele

Dzisiaj mam dla Was inspiracje na kartkę ślubną z elementami „toastu” czyli tortem i kieliszkami. 

Kartka z założenia miała być spokojna, stonowana i elegancka. Nie chciałam by była obfita w dodatki czy grafiki, a w dodatku miała się mieścić do koperty. I tu nasze Kociołkowe tekturki zawsze przychodzą z pomocą. Wśród ogromu wyboru wzorów o tematyce ślubnej znajdziecie i te naturalne jak i te grawerowane. 

Ja z tych pierwszych wybrałam przepiękna serwetkę serduszku wraz z otoczką. Dla podkreślenia kolorystyki i stylu karteczki, warstwę górną zrobiłam pudrem do Embossingu i nadalam jej ciekawego zielonego kolory. 



Tą śliczną serwetkę znajdziecie -tutaj-

Do kompozycji natomiast użyłam tekturek grawerowanych. One są tak piękne że wystarczy je wyjąc i użyć w prac :) 


Wybralam tekturkę tort - która znajdziecie -tutaj


oraz tekturki kieliszki - które znajdziecie -tutaj

Zobaczcie jak to niewiele potrzeba, by stworzyć wyjątkowe opakowanie naszych najlepszych życzeń dla Nowożeńców 

Lubicie takie mniej przestrzenne prace, czy jednak jesteście zwolennikami prac chowanych do pudełka?

Pamiętajcie że po więcej inspiracji możecie wpadać na nasze profile 

FB

IG

YT

Pozdrawiam cieplutko  

Izabela Kostorz 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger