października 20, 2020

EDUKACYJNA ŚRODA-PUDEŁECZKO Z BEERMATY-EFEKT RDZY

Witajcie kochani,

w ramach edukacyjnej środy chcę Wam pokazać w jaki sposób uzyskuję efekt rdzy na Swoich pracach mixmediowych  i aby taki efekt uzyskać potrzebne Nam będą następujące produkty:

1.gesso czarne lub białe do zagruntowania powierzchni

     2.pasta piaskowa( Ja użyłam mojej ulubionej  od DecoArt)

                                     3.fluidy acrylics(DecoArt -kolory Burt Sienna ,Quinacridone Gold,Yellow Iron Oxide  ,Carbon Black

4.farba acrylowa  Antique Gold do uzyskania chlapnięć czyli tzw spleszy  od DecoArt 

Jak to zrobić aby uzyskać taki efekt...?



Na początku Naszej pracy sklejamy sobie wszystkie elementy Naszego pudełeczka. Ramkę wieczka i tło gessujemy ( w mojej pracy użyłam czarnego )





po wyschnięciu gessa nakładamy warstwę pasty piaskowej tapując szczecinowym pędzlem 


gdy pasta nam dobrze przeschnie ,sprawdzamy czy nasza powierzchnia jest dobrze pokryta ,jeśli nie ,to powtarzamy nakładanie pasty piaskowej :-) i potem zaczyna się zabawa z fluidami ...zaczynamy od koloru Brunt sienna( tapujemy pedzlem rozprowadzając kolor na całym tle i ramce wieczka),suszymy i nakładamy kolejny kolor Quinacridone Gold -rozprowadzając kolor w/g Naszego gustu już nie na całej powierzchni i suszymy.


Na sam koniec nakładamy odrobinę koloru Yellow Iron Oxide gdzie nie gdzie tam gdzie chcemy uzyskąć bardziej efekt rdzy zółtawej i suszymy .Ja na sam koniec nakładam też w nielicznych miejscach trochę Carbon Black aby uzyskać efekt bardzo starej i brudnej rdzy :-)

elementy metalowe ,które użyłam do kompozycji na wieczku również w ten sam sposób zrobiłam, natomiast dolną część pudełeczka  okleiłam papierem scrapowym z Craft ' o clock Karoliny Bukowskiej :Ulica Zamglona 


Pudełeczko przeznaczyłam na przechowywanie przydasi :-)

w pracy Swojej użyłam :


Pudełeczka z Beermaty z okienkiem

Tło ( dużo wzorów jest do wyboru w sklepie)




Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia przy kolejnej inspiracji :-)

PS:Dajcie znać czy mój sposób na pozyskanie rdzy Wam się podoba?

Lidia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger