października 19, 2020

Step by Step - świeczniki

 Witajcie!


Dzisiaj, krok po kroku wspólnymi siłami ozdobimy świeczniki. Cały zestaw leżał u mnie w szafie i czekał na lepszy czas, po bokach doczekał się jedynie pomalowania pisakami przez moją córkę. Natchnienie, aby coś z nimi zrobić przyniosły mi tekturki z łapaczami snów.



W pierwszej kolejności, nałożyłam na nie czarne gesso.


Następnie, niebieską farbę akrylową - metaliczną.


Przyszedł czas na czarną pastę strukturalną, którą nałożyłam na szablon.


Tekturki pomalowałam squirtsami


i pocieniowałam brązowym woskiem


farbami akrylowymi ozdobiłam niektóre elementy

co widać tutaj na zbliżeniu:


I na koniec cieniowanie czarną farbą akrylową i gotowe, a tak wygląda efekt końcowy:




Jak Wam się podoba?

Tekturki niebawem powrócą do sklepu.


Pozdrawiam,
Marta





2 komentarze:

  1. Cudnie ozdobiłaś te świeczniki, fajnie wyglądają te pozłocone tekturki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje swieczniki sa takie magiczne, zachwycajace, przypominaja orientalne klimaty, jakby wyjete z ksiegi 1001 nocy !!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger