października 17, 2020

Złoty jeleń.

 Witajcie Kochani :)

Moja dzisiejsza inspiracja nawiązuje do pięknej, polskiej jesieni.
Stworzyłam kartkę na białej bazie kwadratowej z kopertą, na której umieściłam 
nasze cudowne kociołkowe tekturki. Pogoda za oknem nie sprzyja spacerom 
ale i tak uwielbiam tą porę roku.Często robię prace w tej tematyce .
Do ozdobienia kartki wykorzystałam dwie kociołkowe tekturki. Wianek kwiatowy
 i głowę jelenia, który pasuje nie tylko do prac w tematyce bożo-narodzeniowej. 
Tekturkę dodatkowo wyembosowałam na piękne złoty kolor. Myślę, że idealnie
wpasowała się w niesamowite kolory jesieni



 Mam nadzieję, że moja dzisiejsze jesienna inspiracja Wam się spodobała.
Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznego weekendu.

Kasia
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger