stycznia 11, 2021

Organizer

 Cześć:)


Witam się z Wami w Nowym Roku stara ja ;p
Spieszę donieść, że kolejny raz będę mogła inspirować Was w naszym magicznym zespole:)
A dziś ogłaszam, że jest...Dzień Sprzątania Biurka, także wszystkie scraperki zachęcam do porządków :D
Ja już można powiedzieć wstępne porządki mam za sobą,
ale z tej okazji postanowiłam też ozdobić swój organizer, a raczej jego część,
który wykorzystam najpewniej na Kociołkowe tekturki :D

Wykorzystałam tutaj troszkę mediów takich jak: czarne gesso, pasta Distress Cadence
oraz woski. Przez maskę zrobiłam wzór, dodałam oczywiście tekturki i metalowy element na tekturce.
A także gazę i mikrokulki :)
Zobaczcie i dajcie znać czy Wam się podoba :)






Produkty ze sklepiku:



pozostałe tekturki pojawią się wkrótce :)


Pozdrawiam, Anett :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger