stycznia 18, 2021

Szamańska szkatułka

Hej Kochani!

Odkąd wpadł w moje łapki kociołkowy organizer, taka fajna szufladka, która niepozorna jest naprawdę pojemna.; zastanawiałam się jak ją ozdobić. Stała przy mojej szklanej macie, w zasięgu ręku, trzymam tam klej, nożyczki, gumkę, co potrzebne i jest stale w użyciu. A, że lubię "miłe dla oka", to postanowiłam je w końcu ozdobić i tchnąć w nią życie. Według tegorocznej obietnicy i wyjścia ze strefy komfortu z kolorami, padło na żywe kolory i zdobne kamienie. Na pudełko nałożyłam wzór przez szablon, pomalowałam żółtą farbą akrylową, oraz różową metaliczną, w niektórych miejscach znalazła się również gold pasta renesansu. Nie mogło zabraknąć również nóżek , oraz innych metalowych elementów, do tego piękna gałka i cudowna tekturka z szamanką.






Uwielbiam na nią patrzeć :) 
A Wam jak się ona podoba?

Użyłam:


Ramka niebawem powróci do sklepu.







Pozdrawiam,
Marta - EviPassjonatka



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger