kwietnia 22, 2021

Kartka urodzinowa trochę w stylu Victorian Gothic

 Witam


Propozycją na nasze dzisiejsze spotkanie jest kartka urodzinowa dla kobiety, której ulubione kolory to czerń i fiolet, dlatego to one dominują na projekcie. Nie chciałam jednak, aby tylko z tych dwu kolorów składał się projekt, ponieważ byłaby to bardzo mroczna i ponura praca - a przecież to kartka urodzinowa!!!  Dlatego użyłam dosłownie odrobinkę bieli i pudrowego różu, aby rozjaśnić projekt i nieco złagodzić w odbiorze. De facto, choć niezamierzenie, praca wyszła trochę w stylu Goth, ale czyż nie jest ciekawa?





Kiedyś już pisałam, że polubiłam się z fioletem nawet bardzo i praca z tym kolorem nie tylko sprawia mi radość, ale coraz bardziej mnie intryguje. W połączeniu z czernią ażurowych wykrojników, jak również z przepiękną kociołkową tekturką Kalisto - którą tutaj zembossowałam dwutonowym pudrem  - ów fiolet stanowi niezwykle mistyczne tło i przywodzi na myśl odległe epoki, mroczne dzieje, baśnie, legendy i magię... Zupełnie jak w naszym kociołkowym logo prawda? A przecież kartka była przygotowana dla Madzi - wyjątkowej czarownicy:)






W projekcie użyłam tekturki





Tą inspiracją żegnam się z Wami na blogu Magicznego Kociołka:)

Łączę pozdrowienia



1 komentarz:

  1. Bardzo ładna karteczka. Solenizantka na pewno będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger