kwietnia 15, 2021

Nie przestawaj patrzeć w górę

Wiedzieliście, że dziś dzień patrzenia się w niebo?
 
Gdy się dowiedziałam, zainspirowało mnie to do stworzenia tej pracy.
Wykorzystałam tą piękną tekturkę z chłopcem siedzącym na księżycu.
 
Chyba każdy z nas marzył chodź raz, by tak usiąść. Byłoby cudownie.
 
A gdyby jeszcze tak złapać gwiazdy w rękę?
To dopiero byłoby coś!
 
 
A lubicie patrzeć w niebo?
Ja uwielbiam!
Nie tylko nocą, chociaż wtedy atmosfera staje się magiczna, kiedy widzę te wszystkie gwiazdy.
 
I księżyc.
On jeden, a gwiazd tysiące.
Ba, miliony!
 
Zdaję sobie wtedy sprawę, jak wielki jest wszechświat. 
 
Fascynujące!
Czasem mnie to przeraża, ale ciągle budzi podziw.
 
 
 
 
Tekturkę potraktowałam czarnym gesso, a póżniej woskami - niebieskim chameleonem i złotym.
Brzegi papieru potuszowałam na niebiesko, a całość gdzieniegdzie szczoteczką na niebiesko i fioletowo.
Dodałam trochę kory i mchu, a wykończyłam złotymi kamyczkami.
Uwielbiam je, dodają pracy blasku!
 
 
 
 
 
Nie przestawaj patrzeć w górę!
 
 
 
 
 
 
 
 
Nie przestawaj marzyć.
 
Proszę.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wykorzystana tekturka:
 
 
 
 
Pozdrawiam
Karolina 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger