marca 23, 2022

Wielkanocne króliczki


Witajcie! Chciałam Wam dzisiaj pokazać pierwszą moją inspirację dla kociołkowego DT.  Jest to nie wątpliwie niebywały zaszczyt że mogę być tutaj i pokazać Wam moje proste nie skomplikowane formy.

Choć kartki wielkanocne nie są moją mocną stroną bo zawsze coś wyjdzie nie tak, to w przypadku tej było zupełnie inaczej.
Do jej użycia użyłam wypatrzonych gdzieś w otchłaniach Instagrama wielkanocnych królików.  Czy też tak macie że jak coś upatrzycie to nagle stwierdzicie że musicie to mieć ? Niestety ja tak... I tak oto powstała ta kartka, która tkwiła w mojej głowie od dawna. I żeby moja kompozycja była pełna to, całość uzupełniłam idealnie wpasowującym się napisem Alleluja .  Który przepięknie dopełnił całą kompozycję kartki. Dajcie znać czy się Wam podoba czy tez nie.



Tekturki których użyłam :






Mam nadzieję że choć trochę was zainspirowałam w jaki łatwy sposób można dopełnić każdą kartkę. 

Twórczego dnia ! 

Paulina


















2 komentarze:

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger