lipca 20, 2022

Kartka na pożegnanie z kolegami z pracy .

        Witajcie, dzisiaj mam dla Was mała inspiracje, jak zrobić szybka i prosta kartkę z okazji pożegnania z kolegami z dotychczasowej pracy ! Nie powinno  Wam to zająć więcej niż 15 minut ! 

Potrzebować będziemy : 

    Papier na bazę , nożyczki, gilotynę, tekturkę radełko, taśmę dwustronna, maszynkę do wycinania, papier na tło, klej, kalkę techniczna, drukarkę wstążka , cekiny, ozdobniki


Docinamy wybrane materiały na bazę format kartki DL. U mnie to kartka kraftowa. Zaginamy na bigownicy plus dodatkowo docinamy arkusz wybranego papieru by stworzyć tło. 

Kolejny krok to wydruk napisu na drukarce, korzystając z kalki technicznej jako bazy  ( ojj moja zmora na studiach na rysunku technicznym ;) ) ale teraz przynajmniej do czegoś się nada ! 


Dorzuciłam jeszcze wstążkę która myślę że w tym przypadku idealnie spełni swoją funkcje :)!  Przyklejany ją pod tło, by uzyskać efekt zawiązywanej kartki.  Ahhh i jeszcze wykorzystamy radełko by móc nieco odzdobić brzegi tła.  Następnie, przepuściłam napis przez maszynkę, i wybrałam odpowiednia tekturkę Tym razem padło na słupek książek. Moim zdaniem to uniwersalna tekturka, a zarazem świetny dodatek który dopełni każda naszą pracę. !


 
Po wycięciu napisu, użyłam taśmy dwustronnej by móc bez żadnej skazy wkleić napis. 



Doklejam moje książki : tekturkę znajdziecie o tutaj aż w pięciu rozmiarach. 



Dopełnieniem będą jeszcze małe świecidełka . Które urozmaicą moją kartkę :) 




I oto jest. Moja Prosta Kartka, która mam nadzieje ze spodoba się osobie która ją wkrótce dostanie ! 






Mam nadzieje ze podoba się Wam ta kartka. Jak widać nie potrzeba za dużo by uzyskać całkiem zadawalającej efekt ! 


Dajcie koniecznie znać czy przypadła Wam do gustu ta kartka ;) !
Zajrzyjcie też na mojego IG zmontowałam tam rolkę z kolejnych etapów !
Ściskam ! Paulina







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger