sierpnia 20, 2022

Leśna Kartka na dwa latka

 Dzień dobry, Przychodzę dzisiaj do Was z inspiracją na kartkę z okazji drugich urodzin chłopca. 

Do jej wykonania posłużyła mi ostatnia kolekcja papierów i dodatków od paper heaven . 

Ci którzy mnie znają doskonale wiedzą że mam słabość do leśnych papierów. Więc nie inaczej musiała powstać nowa kartka. 



Aby dopełnić to cudowne tło wykorzystałam uroczą tekturkę jaskółeczkę z delikatnym motywem folku. 


Jeżeli szukacie tekturek w kształcie zwierząt zajrzyjcie koniecznie tutaj : ZWIERZĘTA  jest całkiem spory wybór, chyba jeden z największych obecnie na rynku dodatków do tworzenia kartek i innych cudowności. 
Dajcie koniecznie znać co myślicie o mojej inspiracji w komentarzu poniżej ! 
Ściskam !




1 komentarz:

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger