października 10, 2022

Po męsku

 


Witajcie serdecznie,

Tym razem zmierzyłam się dla Was z męską kartką :) one zawsze sprawiają mi najwięcej problemu :(

Ale tym razem męska kartka to była sama przyjemność :)

Dwie kociołkowe tekturki, kilka kwiatków i kartka gotowa, ale żeby nie było za prosto to pod tekturką z trybikami ukryłam sheker :)  wykorzystałam też kilka metalowych trybików co dodało uroku tym tekturkowym.

Całość zamknęłam w pudełku w przeźroczystym wieczkiem dla dodania elegancji  






Tekturki, które użyłam kupisz tutaj







A Wy jak sobie radzicie z męskimi pracami?
Co Wam sprawia największą trudność? 


Pochwalcie się pod postem swoimi męskimi projektami, niech zainspirują się inni ;)




Pozdrawiam Was gorąco
 Mariola 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger