lutego 15, 2024

Home décoré "Wielkanocne jajo"



 Witajcie moi Mili

W Magicznym Kociołku Wielkanoc zagościła na całego. Bardzo lubię tworzyć Wielkanocne prace i  zapraszam Was na moją kolejna inspirację Świąteczną, tym razem Home decor ozdoba na stół. 

  


Do stworzenia mojego jaja wykorzystałam urocza tekturkę pisanka z barankiem oraz napis Smacznego Jajka


Tekturki które użyłam znajdziecie tutaj 


Tekturka napis i pisanka są potuszowane, by pasowały do całości projektu. 




Jajka hdf  potuszowałam tuszami i odbiłam szablon z maski z drobnymi gałązkami, na jej podstawie zbudowałam cała kompozycje.


Wykorzystałam także gniazdko, trochę sizalu i wycinanki wielkanocne. Całość pochlapałam białą i złota farba. 



Mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu taka dekoracja.




Zapraszam na zakupy do sklepu
i do odwiedzin SM Magicznego Kociołka 





Pozdrawiam 
Agnieszka ScrapAgnesCraft











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger