września 23, 2020

Edukacyjna środa - Ramka na zdjęcia

Hej Kochani!

Dzisiaj moja pierwsza edukacyjna środa :)
Chciałam Wam pokazać fajny produkt do tekturek - Lindy's squirts, który nie potrzebuje żadnego podkładu. Idealnie pokrywa tekturkę, można również nim cieniować naszą pracę.


Wystarczy nałożyć jedną warstwę tej farbki, a następnie w niektórych miejscach drugą. Za drugim razem, przyciemni nam to kolor.


Działa również na drewno, również bez podkładu. Poniżej efekt przy nałożeniu pędzelkiem 2 warstw. Wysycha bardzo szybko, a tekturka nie jest przemoczona, nie wygina się. 


W dalszej części tworzenia, nałożyłam szpachelką czarną pastę strukturalną


Farbą akrylową pocieniowałam jeszcze rogi, dla lepszego efektu - głębi.


Przykleiłam tekturki, wykonałam kropeczki metaliczną farbą akrylową. A tutaj efekt końcowy:





Pozdrawiam,
Marta

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger