września 21, 2020

Portfolio na okładkach do bindowania

 Witajcie Kochani

Kiedyś zamarzyłam sobie zrobić PORTFOLIO swoich prac,

ale nie takie tam zwykłe, czyli zdjęcia twórczości nadrukowane na karty

i włożone w foliówki w segregatorze...NIE! Tak było dla mnie beee... :)

Ja chciałam coś twórczego, coś na miarę rękodzielnika...

Więc wymyśliłam portfolio na okładkach do bindowania.

Pokażę Wam teraz w jaki sposób je wykonałam.

Będziemy potrzebowali:

*(najważniejsze) okładki do bindowania 

oraz zgrzewnica/narzędzie do grawerowania

ja mam z We R Memory - Fuse Tool.

* zdjęcia lub wydruki swoich prac

* przeróżne ozdoby (bardziej te płaskie).

Po pierwsze okładki...

Ja mam zakupione na Allegro okładki A4.

Moje portfolio ma rozmiar A5, więc z jednej dużej mam od razu całą jedną kartę :)

Na jedną z okładek, która jest spodem układam odpowiednio docięte zdjęcia,

podpisy, ozdoby i co tylko chcę :)

Ja do ozdabiania staram się używać pozostałości, resztek, np. kawałki koronki, waschi 

i inne...

Następnie na naszą całą tą kompozycję nakładamy drugą okładkę, czyli wierzch.

Kolejnym etapem jest zgrzanie wszystkich newralgicznych miejsc,

czyli brzegi oraz miejsca pomiędzy zdjęciami / opisami, 

tak by nie przemieszczały nam się ozdoby, np cekiny.

Na koniec zostaje nam zrobienie dziurek i oprawienie je nitami.

Kochani sami widzicie, że zrobienie takiej karty jest proste jak budowa cepa :)

Zobaczcie proszę inne karty, które zrobiłam i wciąż jestem w trakcie...




PS. Idealne jako ozdoby są również nasze tekturki w tym najmniejszym rozmiarze :)

Pozdrawiam Was serdecznie,

Ania :)

Papierowe Wycinanki Anna Widuch




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger