listopada 16, 2020

Jesienny spacer...

 Witajcie kochani:-)

Uwielbiam Jesień ,która przynosi wytchnienie po upalnym lecie. W końcu można choć trochę zwolnić ,opatulić się kocykiem z kubkiem gorącej czekolady, a w piękne słoneczne dni wybrać się na spacer do lasu..

Kiedy spadają ostatnie liście z drzew ,a wiatr nerwowo szarpie nagimi gałęziami to znak że przyroda nastraja Nas do Nostalgii .Lubię tak spacerować i rozmyślać o tym co było ,i co jeszcze może się zdarzyć...wsłuchać się w szelest liści pod stopami...

dzisiejszą moją inspiracją dla Was jest oto piękny liść ( hdf od woodouts) na którym uwieczniłam moje wspomnienie ze jesiennego spaceru...Do rozbudowania kompozycji wokół zdjęcia użyłam papierowych elementów z bloczka Mintay papers "Flora book" przeplatając ją cudownymi tekturkami roślinnymi z Magicznego Kociołka...:-))







w pracy swojej użyłam:






Zapraszam Was serdecznie do sklepu Magicznego Kociołka tam znajdziecie dużo pięknych wzorów tekturek i nie tylko :-)

Pozdrawiam Was i trzymajcie się ciepło w te chłodne jesienne dni :-)

Lidia z "Pasje Lili art"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger