listopada 22, 2020

Ozdobienie okładki Pozytywnika z jednorożcami

 Witajcie Kochani

Przy okazji tworzenia na zamówienie POZYTYWNIKA,

pragnę pokazać Wam, jak w prosty, 

ale niebanalny sposób ozdobić okładkę "albumu" na myśli.

Wspomnę, iż bazę albumu okleiłam tłoczoną fizeliną,

która, jak widać, sama w sobie jest ozdobna.

Zabierając się za zdobienie okładki

w pierwszej kolejności docięłam sobie odpowiednio 

papier bazowy różowy oraz papier ozdobny.


W następnej kolejności pokryłam embossingiem na gorąco tekturki.
Użyłam złotego oraz różowego pudru z Rangera oraz Papermanii.

Papier różowy bazowy przykleiłam taśmą dwustronną na płasko do bazy,
a na nim, na kosteczkach dystansowych, umieściłam papier ozdobny.
Na sam koniec przykleiłam tekturki oraz złote cyrkonie.


Do pracy użyłam tekturek: napisu "pozytywnik" oraz wróżki,

zrobionych na zamówienie.

Już niebawem pojawią się w sklepie! :)

Pozdrawiam Was serdecznie

Ania z Papierowe Wycinanki Anna Widuch





1 komentarz:

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger