listopada 18, 2020

Świąteczna zawieszka w klimatach vintage.

 Witajcie Kochani. 

Dzisiaj przygotowałam dla Was zawieszkę w ramach inspiracji dla Magicznego Kociołka. 

Trochę weszłam w trans czarowania, aby bardziej się wczuć w świąteczny klimat rzucając zaklęcia tu i tam w swojej pracowni. Usilnie starając się aby każde zaklęcie było wypowiedziane z wielką precyzją i dokładnością. Więc tak łącząc ze sobą kilkanaście różnych elementów wyczarowałam taką vintagową zawieszkę z tekturką bałwanka od Magicznego Kociołka.

 Zawieszkę pomalowałam akyrolową farbą Cadenca Hybrid  Cikolata.

Dodałam do tego chlapania w kolorze bieli i metalicznej akrylowej farby Finnabair art alchemy.

Wszystkie wycięte elementy przyciemniłam na końcach distressem- gathered twigs.

 

Połączyłam ze sobą 2 kolekcje papierów od Uhk gallery "Old Fashion" i "Hello Christmast". 

Bardzo lubię te papiery a szczególnie "Old fashion" co roku je kupuję, oddają świetnie vintagowy klimat.

 Dodałam również  3 zestawów od Mintaya "Flora Book 3", "Flora Book" i "Home for Christmas".


 
 
Miałam wielką pokusę i dodałam metlowe gwiazdki od Mitformów, które dodały klimat całej zawieszce.

I nasz kochany bałwanek w roli głównej, którego również przyciemniłam distressem i delikatnie gdzie nie gdzie dodałam metalicznej farby.


Mam nadzieje, że wprowadziłam Was w świąteczny nastrój moją vintagową zawieszką. Tekturka bałwanka nie długo wskoczy na sklepowe półki

Do usłyszenia Kochani, ślę mnóstwo pozytywnej energii.

Sandii





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger