stycznia 24, 2021

Artist trading cards- atc

 Witajcie.

Kolejną propozycją na inspirację dla Magicznego Kociołka i dla Was są karty Atc- artist trading cards.

Osobiście lubię małe formy nie trzeba wiele do ich ozdobienia i można opowiedzieć na nich krótką historię.

Do zrobienia atc użyłam beermaty i wycięłam 4 karty o wielkości 8,9 cm na 6,4 cm. Ozdobiłam swoje karty papier lecz nie pamiętam z jakiej kolekcji pochodzą. Papier ozdobiłam w szablon kół zębatych od 13@rts.


Każdą kartę pomalowałam bezbarwnym matowym lakierem od Deco Art, aby zabezpieczyć papier. 

Oczywiście tekturki od Magicznego Kociołka z serii steampunk.

Na każdej karcie dodałam stemple, kolory nadałam dzięki pigmentom z Renesansu rozcierając je. Kolory pigmentów to żółta marsowa i czerwień marsowa jasna.


 

 Na rogach kart dodałam dżety, które pomalowałam na czarno i przybrudziłam umbrą.




Dla efektu dodałam na każdej karcie klipsa, którego pomalowałam czarnym gesso i dodałam również pigmenty i na sam koniec dodałam patyny od Deco Art i czarnych chlapań.

W mojej pracy użyłam:





 

Mam nadzieje, że takie małe formy przypadną Wam do gustu. 

Życzę Wam udanego dni.

 Trzymajcie się cieplutko. 

Sandii


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger