stycznia 27, 2021

Dziecięca kartka z misiem

Witajcie kochani:-)


Przygotowałam dzisiaj dla Was karteczkę dziecięcą z uroczą tekturką-" Misiak Pysiak niespodzianka z balonami"

Karteczkę przygotowałam z okazji  urodzin małego chłopca ,który uwielbia pluszaki ,a szczególnie misie i właśnie dlatego zdecydowałam się wykorzystać tą słodką tekturkę z misiem :-)

Do zrobienia karteczki wykorzystałam również kolekcję papierów Lemoncraft  Bois Litlle World,oraz elementy do wycięcia również z tej kolekcji



Tym razem tekturkę postanowiłam pokolorować kredkami  akwarelowymi i przyznam Wam się szczerze że po raz pierwszy użyłam akwarelowych kredek i nawet jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego, a dla utrwalenia koloru na koniec pokryłam tekturkę pudrem do emboosingu -przezroczysty  :-)







w pracy swojej użyłam :



Serdecznie Was zapraszam do sklepu Magicznego Kociołka ,tam znajdziecie dużo wzorów tekturek w różnych rozmiarach ,a od paru dni mamy też Nowość-papiery do scrabookingu firmy Craft o clock i Pasjonata .Pamiętajcie że trwają promocje i warto z nich korzystać :-)

Pozdrawiam Was ciepło  ... do zobaczenia w kolejnej mojej inspiracji ...

ps ..koniecznie  się pochwalcie swoimi pracami na naszym Funpage -Magiczny Kociołek -Inspiracje

Lidia z Pasje Lili art :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger