stycznia 30, 2021

Kartka w stylu mało walentynkowym ; -)

Cześć moi drodzy 😊

Jak Wam idą przygotowania do walentynek?! Ja mam mały problem z tym świętem. Z jednej strony, każda okazja na dostanie kwiatów lub jeszcze lepiej jakiejś czekoladowej pyszności, jest dobra ale z drugiej jednak serduszka i dużo różu to zdecydowanie nie moje klimaty.

Tym razem jednak postanowiłam wyjść ze swojej strefy komfortu i stworzyć kartkę walentynkową. 

No i szło całkiem dobrze ale koniec końców wyszło jak zawsze :-)

Po prostu ta mechaniczna pompa skradła moje serce i stwierdziłam, że idealnie pasuje do mojej kartki walentynkowej. 

Nie pytajcie co autor miał na myśli 😂Zwyczajnie kojarzy mi się z sercem 😂
W Magicznym Kociołku znajdziecie dużo takich fajnych, ciekawych propozycji tekturek, które jak widać można wykorzystać na bardzo ale to bardzo różne sposoby .

A jak jest u Was? Lubicie walentynki, obchodzicie? Czy może jednak trzymacie się od tego święta z daleka? 

 

Tekturka którą wykorzystałam to: 

Mechaniczna pompa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger