lutego 04, 2021

Kwiaty we włosach potargał wiatr- kartka dla niej

Witajcie Kochani. 

Kolejną propozycją i inspiracją jaką mam dla Was z użyciem tekturki "Miesiąca".

Postanowiłam tym razem trochę odpocząć od mediów, a jak wiadomo co za dużo to nie zdrowo, więc kolejną inspiracją jaką przygotowałam dla Was to kartka. Od dawno nie robiłam kartek, więc zdecydowałam się i zrobiłam kartkę.

A jak sami wiecie ostatnio tylko było u mnie rdzawo i mediowo, muszę chyba trochę odpocząć i zrobić parę scrapowych prac :).

Robiąc pracę z tą tekturką, miałam dla niej 3 różne wersje, ale pozostałam przy kartce dl, jakoś ta forma tej kartki najbardziej mi pasowała do tekturki z kobietą. 



Do zrobienia kartki użyłam bazy od Rapakivi, papierów do scrapbookingu i elementów kwiatowych do wycinania. 

Kartka ozdobiona w delikatny różany papier na dystansie dodatkowa dodałam dla lekkiego kontrastu drugi papier w kolorze beżu.

Chciałam uzyskać delikatnie efekt 3d i dodałam dwa tagi z czego jeden jest na dystansie aby jeszcze trochę nadać tego efektu.


 

Starałam się dobrać kwiaty aby pasowały jednocześnie do różanego papieru i beżowego.

Dla lekkiego kontrastu dodałam 3 kwiaty w odcieniu jasnego fioletu.

 Mam nadzieję, że taka propozycja na użycie tekturki spodoba się Wam. 

 

W mojej pracy użyłam:

Życzę Wam udanego weekendu Sandii.

Buziaki.


 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger