lutego 07, 2021

Królewska okładka

 Hej Kochani!

W tym roku, poza otwieraniem się na różne kolory, oraz próbami z kwiatami z foamiranu i tworzeniem kartek, postanowiłam rozpocząć swoją przygodę z art journalem. Już kilka lat temu kupiłam sobie mały notes, z postarzanymi kartkami i tak leżał sobie w czeluściach szuflady. Postanowiłam zatem go ozdobić i tym samym przypieczętować swoje postanowienie na ten rok.





Oprócz odlewu twarzy, musiałam dodać jedną z kociołkowych tekturek, które można idealnie wkomponować w każdej pracy :)


Użyłam szablonu, pasty strukturalnej, farb akrylowych, wosków, a oczy to dżety. Nie mogłam również zabraknąć splashów.


Pozostałe zdjęcia:




Użyłam:

https://sklep.magicznykociolek.pl/pl/p/Chicomecoatl-2-Ramka/305


Jak Wam się podoba okładka?:)
Pozdrawiam,
Marta-EviPassjonatka






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger