lutego 08, 2021

Romantyczna Walentynka

 Witam Kochani!

Dziś mogę Was powitać po raz pierwszy na łamach bloga Magiczny Kociołek:) Ten dzień jest dla mnie bardzo ważny, bo inauguruje całą serię naszych spotkań, a mam wielką nadzieję, że dzisiejszym wpisem zachęcę Was na tyle, że zechcecie mnie tu odwiedzać regularnie:)



Termin tej publikacji nie pozostawiał mi wielkiego wyboru co do tematu mojej pierwszej inspiracji:) Walentynki już maszerują dziarskim krokiem, zatem czas przygotować się na ich powitanie:) Moje dotychczasowe walentynkowe projekty zwykle były bardzo czerwone ze sporym dodatkiem czerni.

  Dziś jednak proponuję Wam coś zgoła innego - otóż proponuję Wam najprawdziwszą romantyczną, wpadającą w shabby chic, kartkę kobiecą. Nie każda z nas gustuje przecież w czerwieni, dlatego jestem przekonana, że tym bardziej wrażliwym duszyczkom do gustu przypadnie mniej wyzywający, a bardziej romantyczny projekt, prawda?







Ze sklepu wykorzystałam:



To jak? Dajcie proszę znać w komentarzach, jak zapatrujecie się na bardzo romantyczne ujęcie Walentynki i czy moja propozycja przypadła Wam do gustu:) Do zobaczenia, pa:)




5 komentarzy:

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger