lutego 23, 2021

Czekoladownik w stylu -Vintage

Witajcie kochani :-)


Dzisiaj przygotowałam dla Was słodką  inspirację ,a jest to czekoladownik w stylu Vintage . Luty powoli dobiega końca i to już czas na przygotowywanie się do dnia Kobiet, bo przecież każda z Nas uwielbia łakocie i dla tego zachęcam Was do tworzenia takich prac dla Swoich bliskich i nie tylko...



Do wykonania tej pracy użyłam cudownej kolekcji papierów Craft o clock "Cudownie gdy się uśmiechasz" oraz pięknych tekturek :klucz do serca i ramkę -citllincue' które najpierw wytuszowałam distresami ( zieleń i vintage foto) i potem zemboosowałam pudrem przezroczystym ,aby pokreślić ich kolor . Bazę wykonała, z papieru craftowego 250 gr






w pracy swojej użyłam :







Serdecznie Was zapraszam do sklepu Magicznego Kociołka ,tam znajdziecie dużo wzorów tekturek w różnych rozmiarach ,a od jakiegoś czasu mamy też Nowość-papiery do scrabookingu firmy Craft o clock i Pasjonata .Pamiętajcie że trwają promocje i warto z nich korzystać :-)

Pozdrawiam Was ciepło  ... do zobaczenia w kolejnej mojej inspiracji ...

ps ..koniecznie  się pochwalcie swoimi pracami na naszym Funpage -Magiczny Kociołek -Inspiracje


buziaki :-)

Lidia z Pasje Lili art




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger