lutego 23, 2021

Szafeczka z magnoliami

 Hej Kochani!

Ostatni miesiąc, spędziłam na ozdabianiu mojej szafeczki na tekturki. Chciałam ją ozdobić w innym stylu, niż moje inne prace. Coś jasnego, trochę postarzyć, pobawić się bitumem i wiecie co? W życiu nie przypuszczałam, że to taki ogrom pracy, naprawdę. Ciągle mi się coś nie podobało, nie było tak jak chciałam. A gdy już skończyłam, to córka dorwała pisaki i pomalowała mi pół szafki, no cóż... :) oczywiście przed zrobieniem zdjęcia! :D 





Użyłam szablonów, odlewów, farb akrylowych, bitumu, złotego wosku, a na bok szafki przykleiłam papier ryżowy od ITD Collection







Szafeczka jest tak pojemna, że mam w planie następną :)


Użyłam:





Jak Wam się podoba efekt końcowy?

Pozdrawiam,
Marta - EviPassjonatka








2 komentarze:

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger