kwietnia 10, 2022

Wielkanocny czas

 Witajcie,

Jest to dla mnie wielki zaszczyt móc Was inspirować i zachęcać do tworzenia projektów

 z wykorzystaniem tekturek Magicznego Kociołka.

Moja dzisiejsza propozycja to kartki z okazji Świąt Wielkanocnych.

W dobie "internetu", gdzie większość osób wysyła wiadomości na zasadzie "Kopiuj/Wklej"

postanowiłam zrobić kilka kartek i rozesłać wśród rodziny i przyjaciół, aby wrócić do tej pięknej tradycji.


Zauroczona słodkimi króliczkami postanowiłam wykorzystać je w bliźniaczych kartkach.

Do wykonania ich wykorzystałam  białą bazę od Goat Box, małe bloczki papierów od Craft o'clock Lavender Mood i Green Mood, grafiki kwiatów z zestawu dodatków Spring,  sizal w dwóch kolorach , steropianowe jajka oraz przecudne króliczki.









Zaglądajcie na bloga, niedługo pojawią się kolejne inspiracje.




Zapraszam do siebie po więcej inspiracji







3 komentarze:

  1. Śliczne karki, obdarowani będą na pewno uradowani🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki. Wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger