kwietnia 24, 2022

Komunijny exploding box

 

Cześć wszystkim,

dziś w ramach inspiracji chciałabym zaprezentować Wam komunijny expoloding box.

Zostałam poproszona o wykonanie pamiątki komunijnej, która będzie jednocześnie kartką ale i pudełkiem na prezent w postaci kolczyków. A ponieważ exploding box idealnie spełnia te warunki, to sięgnęłam właśnie po tę formę.

By zapakować prezent, w centralnej części umieściłam pudełko . Ozdobiłam je foamiranowymi kwiatami, które również znalazły się na wieczku i dwóch ściankach boxa. Do ozdobienia ścianek świetnie sprawdzają się tekturki. Ja w swojej pracy użyłam trzech komunijnych tekturek: chrystogram promienny, kiść winogron oraz krzyż i kwiaty

A tak prezentuje się mój box






I jak widzicie, wykonanie takiego boxa wcale nie jest trudne. Wystarczy kilka tekturekparę kwiatków i box gotowy.


tekturki kupisz tu:









Pozdrawiam Was cieplutko i mam nadzieję że pochwalicie się Swoimi pracami na Kociołkowym Fanpage -Magiczny Kociołek-inspiracje


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger