kwietnia 28, 2022

Biały maj

 

Witajcie! 

moją dzisiejszą inspiracją dla Magicznego Kociołka jest kartka komunijna. I chyba Was to nie dziwi, bo przecież już za kilka dni mamy maj -miesiąc komunii. U mnie, w tym roku, też będzie to wielkie święto, gdyż moja córka idzie do komunii.  I muszę się Wam do czegoś przyznać, nie mam dla niej kartki😀. Te, które do tej pory zrobiłam, rozeszły mi się😀. Ale to nic, bo z kociołkowymi tekturkami kartki robią się praktycznie same i na pewno moja córcia dostanie swoją karteczkę.

A póki co spójrzcie na kartkę, której już nie mam , a którą dla Was przygotowałam w ramach inspiracji.

Do jej stworzenia wykorzystałam tekturkę chrystogram promienny i tekturkę ramkę, która świetnie sprawdzi się w wielu innych pracach i to nie tylko komunijnych. 

Zapewne już wiecie, a jak jeszcze nie😀, to donoszę, że wszystkie tekturki możecie kupić w kilku rozmiarach. Moja tekturka chrystogram jest w rozmiarze średnim, natomiast ramka ma 8cm.










tekturki kupisz tu:









A Wy w jakim rozmiarze najczęściej wybieracie tekturki? Dajcie znać w komentarzu.


Pozdrawiam cieplutko, Ania:)

Po więcej inspiracji zapraszam do mnie

  https://www.facebook.com/CraftLux-440037709820633
https://www.instagram.com/craftlux.annairczyc/







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger