maja 05, 2022

Urodzinowa kartka dla bombelka



Dzień dobry !
Nie wiem jak u Was, ale ja czasem lubię stworzyć jakaś kartkę tak by móc pokombinować lub by po prostu wyrzucić myśli z głowy. Czasem proces twórczy przychodzi z łatwością, a czasem na efekt finalny musimy poczekać nieco dłużej. Tworząc tą kartkę, wszystko potoczyło się bardzo bardzo szybko. I chyba takie kartki lubię tworzyć najbardziej. 
Spójrzcie na zdjęcia poniżej, wszystkie tekturki których użyłam wyglądają jakby były stworzone idealnie do siebie. I chyba to w Magicznym Kociołku lubię najbardziej.  Zupełnie trzy różne tekturki, a kompozycja jakby idealna. Aby kartka finalnie była spójna, wytuszowałam napis na zielono.




 Użyte tekturki znajdziecie oczywiście na kociołkowej stronie :




Teraz, trzeba chwilkę poczekać aż jakiś uroczy bąbelek w gronie najbliższych będzie miał urodziny by wykorzystać tą fajną kartkę. Ale najważniejsze że ja mogłam przekleić moje myśli na papier .

Uściski dla Was ! 
Paulina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger