maja 12, 2022

Każdy smok to przecież kuzyn dinozaura

 Witajcie serdecznie,

Dziś przedstawiam Wam pudełeczko na małe co nieco dla mniejszego, ale również i dla starszaka, bo kto z nas nie ma czasem ochoty na czekoladkę :)

Pudełeczko zmieści czekoladę Ritter Sport, ale również małe opakowanie kinderków.

Niedługo dzień dziecka, więc idealna okazja, aby obdarować swoich milusińskich czekoladkami w pudełeczku z ulubioną postacią.

U nas ostatnio etap na dinozaury, więc mama postanowiła zrobić dla dziecka pudełeczko na czekoladki jako dodatek do upominku z tej okazji. Podczas tworzenia syn podchodzi i pyta co robię, więc mówię, że pudełeczko na czekoladki dla fana dinozaurów, na co on "Mamo ale to jest smok" i patrzy na mnie jakoś tak dziwnie :)  chyba zobaczył zmieszanie na mojej twarzy i powiedział, że i tak jest pięknie.

Opinia największego krytyka mi wystarczyła, żeby dokończyć projekt pomimo tego, że to nie był dinozaur, którego ja w nim widziałam.





Tekturka jest zapowiedzią nowości, która niebawem pojawi się na kociołkowych półkach więc wypatrujcie uważnie, bo jest przesłodka.

Często mały gest jest powodem do wielkiego uśmiechu.

Do zobaczenia w kolejnym poście



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger