maja 17, 2022

Tekturka na dzień mamy, ale czy na pewno ?

 Witajcie, 

    Choć ten wpis początkowo miał być zupełnie inny niż zaplanowałam, to moje ostatnie poczynania z kociołkowymi tekturkami, skłoniły mnie do zmiany planów .... no i powstała ta oto wyjątkowa kompilacja moich prac. Jako że dzień mamy już wkrótce, to wiedziałam że ten wpis musi powstać właśnie teraz.

     Do wykonania kartek które znajdziecie na zdjęciach poniżej użyłam głownie jedną tekturkę z Magicznego Kociołka ( ps. moja ulubioną ). Pamiętam dzień w którym ją zobaczyłam i wiedziałam że to będzie jedną z tych tekturek do których sięgać będę najchętniej. I choć prace większości miały swoje premiery jakiś już czas temu, bo najstarsza ma jakieś dwa lata to nadal do nich sięgam z sentymentem i zachwytem. A kiedy patrzę na te prace, to z utwierdzam się w przekonaniu że, z chęcią powrócę do niej znów by stworzyć inny niewątpliwie niebanalny projekt. Sami spójrzcie czy naprawdę potrzeba wielu dodatków ? Moim zdaniem same tekturki są równie magiczne !

                Wszystkie kartki, mają jedną podstawową moją ulubioną tekturkę : Matka z dzieckiem 


Do wykonania prac poniżej, wykorzystałam dodatkowo tekturkę Mayahuel i stworzyłam z nich magiczną ramkę. 


Można ją kupić jako pojedyńczą tekturkę, albo z obwódką jak niżej : Mayahuel


Tworząc te prace zarówno na dzień Mamy, jak i z gratulacjami dla świeżo upieczonej mamy wykorzystałam inną tekturkę o nazwie : Tridewi




Powstały też w mojej małej kolekcji również oto takie kartki. Tutaj wykorzystałam mój ulubiony wianek, aczkolwiek tymczasowo są niedostępny. Ale kto wie może i ten wpis skusi Magdę na jej wielki powrót. Czy Wy też uważacie że jest urocza ?

 

W otchłani mojej pamięci telefonu znalazłam jeszcze takie dwie kartki. I choć również niedostępne są serwetki które zdobią główną tekturkę, to proszę zajrzyjcie o tutaj, może jakaś inna podobna wpadnie wam w oko.


 

A na deser zostawiłam coś zupełnie nowego. Spójrzcie jak się wkomponowała w ten boho styl cudowna  " Matka z dzieckiem " 


Koniecznie śmigajcie na zakupy, i pochwalcie się swoimi pracami z tą oto tekturką. 

Paulina 




1 komentarz:

  1. Mama to wyjątkowa osoba więc wymaga wyjątkowych prezentów, nie ważne czy już nią jest czy dopier zostanie. Piękne kartki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger