lipca 08, 2022

Czekolada x3

 tak tak ...była promocja😁 a tak na poważnie, to była okazja do zrobienia czekoladowników. Wykonałam je dla nauczycielek, które prowadziły półkolonię, na której była moja córka. A że to już ostatnia jej półkolonia z tymi nauczycielkami, bo udział mogą brać tylko dzieci klas 1-3, to pomyślałam, że fajnie by było wręczyć jakiś drobny upominek w podziękowaniu za wspólnie spędzony wspaniały czas. Miałam kilka pomysłów ale ostatecznie zdecydowałam się na opakowania na czekolady. Dwa z nich ozdobiłam tekturkami klatek, bo w trakcie pracy okazało się, że mam tylko dwie klatki, więc trzecie musiałam udekorować inaczej. Mój wybór padł na tekturkę księżyca z wróżką. Uważam, że też tak jak i klatki , tak i ta tekturka księżyca wpasowała się świetnie w czekoladownik. A Wy jak uważacie? Pasują te tekturki na czekoladowniki z podziękowaniem? To obejrzycie zdjęcia i oceńcie sami? 






Ja osobiście uważam, że wyszły świetnie, a jakie jest Wasze zdanie? Chętnie je poznam/

Tekturki możecie zakupić w sklepie






Przesyłam uściski



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger