sierpnia 07, 2022

Album komunijny

Cześć, 

choć komunie już dawno za nami, to ja dziś przychodzę do Was z inspiracją właśnie komunijną, a to dlatego, że dopiero teraz znalazłam chwilę czasu by wykonać album na zdjęcia komunijne dla mojej córki. 


Album powstał z kartek papieru wizytówkowego, a do jego ozdobienia użyłam kolekcji papierów Złota dama od Paper Heaven oraz oraz tekturek komunijnych , które już kilkukrotnie wykorzystałam w moich pracach(no cóż nie mogę się im oprzeć😊). Album może pomieścić łącznie 12 zdjęć.







Wszystkie tekturki dostępne są w sklepie

Użyte tekturki:






A jak Wy przechowujecie zdjęcia z ważnych dla Was chwil? Napiszcie w komentarzu.


Pozdrawiam cieplutko
Wasza kociołkowa czarownica;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger