sierpnia 06, 2022

Kartka dla Baletnicy i nastolatki

 Witajcie !


Tym razem chciałam pokazać Wam nie jedną a dwie proste a zarazem niebanalne kartki dla młodych dam. Dość długo po głowie chodził mi pomysł na wykorzystanie tych dwóch tekturek. Gdy zobaczyłam arkusz tego papieru, od razu wiedziałam jak go połączyć i jaki efekt chcę stworzyć. 




I tak oto powstały dwie kartki. Niby takie same a jednak trochę inne. 

Do stworzenia ich wykorzystałam tekturkę Baletnicę Magdę 


. Znajdziecie ja o tutaj : baletnice

Pamiętajcie że tekturki możecie wybrać w kilku rozmiarach. takie urocze kartki. Czekam na Wasze prace na profilu Magicznego Kociołka gdzie możecie chwalić się Waszymi pracami z tekturkami !

Mam nadzieję że Wam też uda się wykonać urocze kartki dla małych baletnic !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger