października 02, 2022

Październik to mój miesiąc !



 Cześć ! Czyż nie jest tak ze każdy z nas lubi dostawać kartki?
 Ja uwielbiam, szczególnie te niespodziewane nie zaplanowane i te których się nie spodziewam ! 

Ostatnio dostałam jedna od męża ot tak całkiem bez okazji prosto do skrzynki przyniósł ja listonosz. Do dziś jak o tym pomyśle się uśmiecham. Jako ze październik to mój miesiąc :) to zrobiłam sobie kartkę ! Taka urodzinowa bo to już za 6 dni ! 🤭
Znajduje się na niej wszystko co lubię : cudowna filiżankę na mój ulubiony napój jakim herbatka ! A w niej kociołkowe kwiatki, które pomalowałam pięknymi jesiennymi komórkami. Plus uwielbiane słodycze :) niekoniecznie przez moja garderobę ale kto nie lubi małej czekoladki ? 


Do wykonania tej prostej, ale jakże bogatej kartki tym razem wykorzystałam tekturkę filiżankę z lilą i aksamitkami





I tak na takiej małej prostej kartce znalazło się prawie wszystko co lubię. Dajcie znać co o niej myślicie, a jak ktoś chce wysłać mi kartkę to …. Nie obrazę się i z chęcią podam wam adres 🤭🤭
Ściskam ! Paulina 



1 komentarz:

  1. Spóźnione ale szczere, wszystkiego najlepszego i spełnienia najskrytszych marzeń ;)
    Każdy lubi czekoladki, a że zasada jest prosta_-żeby mieć płaski brzuch trzeba jeść płaskie rzeczy-_ to kostka czekolady, a nawet tabliczka nikomu nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger