września 29, 2022

Prosta, ale efektowna kartka na Dzień Chłopaka

 Witajcie! 

Niezmiernie cieszę się, że przydzielono mi jako pierwszą inspirację dla Magicznego Kociołka pracę na Dzień Chłopaka. Męskie prace to zdecydowanie nie jest moja bajka i każda, którą tworzę jest dla mnie nie lada wyzwaniem ;) Mam nadzieję, że tym razem mu sprostałam.

Stworzyłam prostą, aczkolwiek według mnie ciekawą i efektowną kartkę w wymiarze 14,5 na 14,5 cm, Pierwotnie miała mieścić się do zwykłej koperty, jednak już w połowie tworzenia wiedziałam, że ta sztuka mi się nie uda. 

Dlaczego praca jest ciekawa? Pokusiłam się w niej o zrobienie podwójnego shaker boxa. W pierwszym, głębszym umieściłam czerwono - srebrne cekiny, natomiast w większym, zewnętrznym czarno - złote. Dzięki zastosowaniu podzielonych shakerów mogłam użyć aż 4 kolorów cekinów, a kolory ładnie się ze sobą komponują, bez efektu nadmiaru i przesady. 


Na zewnętrznego shakera przykleiłam tekturkę Ani i Wiktora, którą znajdziecie w dziale ślubnym na stronie Magicznego Kociołka. Idealnie wpasowała się w klimat Dnia Chłopaka. Przyznajcie, że kociołkowe tekturki są bardzo uniwersalne :)

 Całość ozdobiłam czerwonymi kwiatami odbitymi ze stempli i pomalowanymi markerami akwarelowymi. 


Tekturkę kupisz tutaj

Dostępna jest oczywiście w 5 różnych rozmiarach. 

Mam nadzieję, że inspiracja się Wam podoba. Dajcie koniecznie znać czy lubicie tworzyć takie szybkie prace z efektem WOW. 

Pozdrawiam Was serdecznie, 

Szeptunka Natalia 


Więcej moich prac z zastosowaniem kociołkowych tekturek znajdziecie na moim fanpage'u:

N.Kiler - prezenty piękne na zabój

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł na wykorzystanie i połączenie dwóch shakerów

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger