stycznia 15, 2023

Coś słodkiego ale bez kalorii !

 Witajcie, dziś ponownie przychodzę do Was z inspiracją na kartkę na 60 urodziny. Tym razem padło na kartkę którą ja wykonałam na urodziny mamy. I dziś po krótce opiszę Wam jak wykonać taką kartkę.

Jako pierwsze przygotowałam sobie bazę pod moją kartkę : 


Następnie, docięłam i przygotowałam wszystkie potrzebne elementy ( min, tło, tekturki cyfry )


Kolejno, wytuszowałam moją tekturkę - serwetkę zielonym tuszem : 


I tak wszystkie gotowe elementy wkleiłam na moją bazę i kompozycję kartki :


I tak oto powstała moja prosta Kartka na 60 urodziny mamy.




Wykorzystałam jak widać znowu dwie tekturki. Tekturka Serwetka – Kichijōten



Oraz tekturkę tort lukrowany, którą znajdziecie w dziale jedzenie oraz jest to jedna z naszych kociołkowych nowości.


Dajcie znać czy podobała się Wam moja inspiracja, na naprawdę szybką i prostą kartkę urodzinową :) 

Ściskam Paulina !








2 komentarze:

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger