stycznia 09, 2023

Inspiracja na kartkę z okazji dnia Dziadka

 Witajcie w nowym roku !

W dniu Dzisiejszym przychodzę do Was z inspiracją na kartkę nie z okazji dnia Babci lecz Dziadka.
 W wielu pracach dostępnych w sieci szybciej odnaleźć można coś dla babci, dlatego dziś padło na kochanego Dziadka. Moja kartka powstała pod wpływem inspiracji po live jaki prowadziła Agnieszka w ubiegłym tygodniu na Faceboku Magicznego Kociołka. Nie wiem jak Wy ale ja lubię czasem podglądać co inni twórcy dziś wykonują, bo zwykle daje mi to kolejny pomysł na moją pracę. Pamiętajcie że na FB regularnie dziewczyny z DT prowadzą dla Was transmisje z inspiracjami. Poniżej efekty mojej inspiracji.



Do wykonania tej pracy użyłam dwóch tekturek. 

Napisu z zestawu dla kochanego dziadka, oraz Tekturki Serwetka - Konohanasakuya-hime + Ramka

 


 

W tym miesiącu, jest promocja na cały dział tekturek z okazji dnia Babci i Dziadka - koniecznie zajrzyjcie do zakładki PROMOCJA na stronie Magicznego Kociołka ! 

Ściskam Was mocno ! 

Paulina !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger