stycznia 22, 2023

Dobry sąsiad to skarb

 

Sąsiedzi są nieodłączną częścią naszego życia. Bo czy mieszkamy w bloku, czy w domu to zawsze obok mamy sąsiada. Dziś dobry sąsiad to skarb. A ja mam to szczęście, że mam cudownych sąsiadów, na których zawsze mogę liczyć w potrzebie.  

I aby wyrazić swoją wdzięczność, podarowałam im niewielki słodki prezent, czekoladki merci,  oczywiście odpowiednio zapakowane. 

I to opakowanie jest dziś moją inspiracją dla Magicznego Kociołka.

 

Wykonałam je samodzielnie, tzn. nie korzystałam z gotowej bazy, tylko przygotowałam ją sama. Do tego celu wykorzystałam papier wizytówkowy w ilości trzech sztuk. Z czego 2 kartki skleiłam ze sobą, tak by mieć większy format papieru. Natomiast trzecia kartka posłużyła mi do wykonania kieszonki. Oczywiście całość okleiłam papierem scrapowym  i ozdobiłam elementami do wycinania. Na opakowaniu umieściłam też tekturkową rameczkę, na której znalazł się napis dziękuję.

A jak to jest u Was? Drzecie koty z sąsiadami, czy tak jak ja robicie im prezenty?😀












Pozdrawiam Was gorąco






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger