stycznia 29, 2023

Kartka na osiemnastkę.

 Witajcie, 

Ostatnio miałam szansę wykonać kartkę dla pewnej dziewczyny która kilka dni temu skończyła osiemnaście lat. Na moje pytanie w jakie kolory będą odpowiednie usłyszałam : czarny. Pomyślałam oho, będzie problem, wróć wyzwanie. I tak oto przy pomocy niezastąpionych tekturek z Magicznego Kociołkaa i arkusza z kolekcji Botanic firmy Mintay, wyczarowałam kartkę, którą prezentuję Wam poniżej. 




Czarując tą kartkę wykorzystałam aż 3 tekturki. Tym razem padło na ramkę w obwódką Ila w rozmiarze 8 cm.  ( ps od niedawna macie możliwość wyboru przy serwetkach czy chcecie opcję z obwódką czy bez )


A także na jedną gałązkę z zestawu tekturek: zioła dla mężczyzn ( może będzie miała inną moc :) hihi ), i ją nieco zabarwiłam zielonym tuszem.



Mam nadzieję że jubliatka będzie zadowolna i uśmiechnie się otwierając kopertę. 
Ściskam mocno i do odczytania niebawem !
Paulina



Ps. zajrzyjcie też na zakładkę rośliny ( pojawiło się tam wiele cudownych listków, którymi mam nadzieję zainspiruję Was kolejnym razem )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger