marca 20, 2023

Wielkanocna kartka C&S

Cześć 😁
Jestem Marta
Dziś mam dla Was moją pierwszą inspiracje na Wielkanoc.
Kartki clean&simple nie są moim konikiem, ale jak widać, jeśli wykorzystać odpowiednią tekturkę wszystko jest możliwe 🥰


W pracy użyłam trzech tekturek z 


Muszę Wam się przyznać, że łatwiej tworzy mi się kartki świeckie, ale jak zobaczyłam tekturkę 
Jezusa i cierniową koronę pomysł sam się w głowie ułożył 😍


Postawiłam na delikatne papiery,
a w środku dodałam uwielbiane prze ze mnie "baśki/kotki" 🌸


 

Tekturkę kupisz tutaj

ja wybrałam wielkość 8 cm


Tekturkę kupisz tutaj 

Tekturkę Jezusa również wybrałam 8 cm

Tekturkę kupisz tutaj 

a napisy już 6 cm ☺️

Cieszę się, że mogłam pokazać Wam moją pierwszą inspiracje 😁 do zobaczenia wkrótce❤️

RozBarwiona handmade 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger