marca 24, 2023

Wielkanocna słodycz

 Witam twórczo w ten marcowy słoneczny dzień i zapraszam Was na kolejną Wielkanocną inspiracje.

Dzisiaj mam dla Was proste pudełko na słodkości, które idealnie się sprawdzi na mały upominek „od Zajączka”



Myślę, że to fajny pomysł dla każdego dzieciaczka 

… ale jak to przy prezentach już jest, ważne jest nie tylko jego słodkie wnętrze ale i odpowiednia, Wielkanocna oprawa . 

A jak oprawa to oczywiście z tekturkami Wielkanocnymi od Magiczny Kociołek takie zadanie jest dużo prostsze  ;)

Tekturkę dziewczynkę znajdziecie -tutaj- Mała dziewczynka Wielkanocna- 


Ja tym razem pobawiłam się troszkę mazaczkami i dodałam tekturce kolorów 

W mojej pracy użyłam również przepięknej Serwetki-Kostroma, którą znajdziesz -tutaj-


Przypomnę, że na sklepie znajdziesz tekturki aż w 4 rozmiarach. Do mojego pudełka potrzebowałam tekturki o wielkości 8 cm.

 Oczywiście wszystkie tekturki są -tutaj-

Mam nadzieje, że moja Wielkanocna inspiracja Wam się podobała i oczywiście zapraszam na inne pomysły Magicznego Kociołka ;) 

Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem 

Izabela Kostorz 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger