marca 26, 2023

Urodzinowy tamborek

Cześć 😁

Dziś mam dla Was tamborek z okazji 30 urodzin!

Moja koleżanka niedawno pożegnała 2 z przodu, dlatego chciałam zrobić dla niej coś wyjątkowego.

Do tamborka użyłam:

🪄trzy tekturki w tym dwie ażurowe cyfry i serwetkę 

🪄jeden arkusz papieru scrapowego, 

🪄złoty papier lustrzany, zdjecie

🪄perełki, listki, spinacz love

🪄kwiaty z materiału ręcznie robione 🌸

Na tyle wkleiłam życzenia i gotowe 🤩




Serwetkę z fotografią oraz cyfry podkleiłam beermatą, by zrobić efekt 3d.


Ażurowe cyfry podkleiłam złotym lustrzanym papierem.


Serwetka stworzyła idealne tło pod zdjęcie ✨


Kwiatki zrobiłam z materiału, pokolorowałam suchymi pastelami🌸


A tu tekturki, którymi ozdobiłam tamborek 🌸
Serwetkę znajdziesz tutaj
ja użyłam rozmiar 10

Ażurową trójkę znajdziesz tutaj
Wykorzystałam tekturkę w rozmiarze 8 cm

 
 
Ażurowe zero znajdziesz tu
I użyłam ten sam rozmiar jak przy trójce ☺️


Mam nadzieję, że tamborek Ci się spodobał,
może nabierzesz ochoty na stworzenie własnego 😁
Do następnego 🌈


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger