marca 30, 2023

Wielkanoc tuż tuż

Witajcie,

Po raz ostatni przed świętami przychodzimy do Was z inspiracją wielkanocną.

Tym razem zrobiłam kartkę w formacie DL i pastelowych kolorach z akcentem świątecznym, czyli jajeczkami.

Dziś również krótki foto tutorial jak kartka powstała.


Na bazę nakleiłam na dystansie wzorzysty, kwiecisty papier w kształcie trójkątów.


Następnie nakleiłam 2 różne paski, również na dystansie.




Kolejnym etapem było pomalowanie farbą kredową tekturki wianka...


...i tuszem tekturki napisu.


Teraz czas na najprzyjemniejsze- tworzenie kompozycji.
Przykleiłam wianek, następnie kompozycję z papierowych elementów do wycinania.


Żeby praca nie była "naleśnikiem" :)  to wpadło jeszcze trochę sizalu i styropianowe jajeczka.
Na koniec jeszcze kilka papierowych kwiatuszków, dotsy (żółte kropki-naklejki) i  tekturkowy napis Alleluja przyklejony na kalce.


Et voila, kartka gotowa.






Wianek, którego użyłam ma 8 cm i znajdziecie go tutaj.
Możecie wybrać z obwódką lub bez.



Napis Alleluja u mnie ma 6 cm i znajdziecie go tutaj



Do zobaczenia już wkrótce

Wasza Czarodziejka Mariola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger