listopada 12, 2023

Czy to już czas ?✨

 Oczywiście, że to już odpowiedni czas na świąteczne klimaty 😍

Dlatego dziś mam dla Was świąteczną dekorację z Kociołkowymi tekturkami 😍

Wykorzystałam starą szklaną kopułę dekoracyjną.
Na jej podstawie stworzyłam kompozycje z chrobotka, grafik i ułożyłam tekturki.
Wykorzystałam lizaka z świąteczną kokardką, bo uwielbiam jego laserowe zdobienie 😍
Wybrałam także choineczki, które przecięłam w połowie i wkleiłam w różnych miejscach.
Całość posypałam sztucznym śniegiem i brokatem ☺️
Samą kopułę ozdobiłam także śniegiem.
Lizaka z kokardką znajdziecie tutaj, ja wybrałam rozmiar 4cm
Choineczki znajdziecie tutaj, ja wybrałam rozmiar 6cm

Dziękuję za dziś i do zobaczenia przy kolejnej inspiracji 😁❤️

Marta

1 komentarz:

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger