listopada 09, 2023

Fioletowy ślubniaczek

 Cześć 😊

 Zostałam poproszona o fioletowego boxa z okazji ślubu, więc postanowiłam wykorzystać bazę w pięknym śliwkowym kolorze oraz papiery w odcieniach tego koloru. Chciałam, aby cały był w tej tonacji, więc tylko trochę rozjaśniłam go jasnym kolorem i kwiatami.




 W magicznym kociołku znajdziecie ogromną bazę ślubnych tekturek w różnych rozmiarach. Tym razem postawiłam na ślubne kieliszki i piętrowy tort, które w nazwie mają te same imiona i przez to można je bardzo fajnie połączyć  co tworzy spójną całość.



Tort weselny Magdy i Maćka znajdziecie tutaj


a ich kieliszki tutaj




na bocznych ściankach, które ozdobiłam grafikami sukni ślubnej i garnituru umieściłam napisy " mąż" i "żona"


które potuszowałam w fioletach pasujących do całości, 
napis znajdziesz tutaj


Na środek boxa postanowiłam postawić zakochaną parę młodą, którym życzę niegasnącej miłości i zawsze tej iskry w oku co w dniu ślubu 💗


Patrycje i Roberta znajdziecie tutaj



Aby box mogł być elegancko i bezpiecznie podarowany nowożeńcom w komplecie jest nosidełko pasujące do całości 




Na nosidełku użyłam wstęgi z napisem 


którą znajdziecie tutaj. Na listku jest ich 6 więc wystarczy na kilka projektów 😉

W jakich kolorach preferujecie boxy lub kartki ślubne? Biel? Beż? 
A może kolor nie ma dla Was znaczenia?



                         Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w kolejnym wpsie i w SM 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger