listopada 06, 2023

Kolorowane tekturki w Świątecznym wydaniu

Lubicie kolorować? A zdarza Wam się kolorować Kociołkowe tekturki?

Dzisiaj zapraszam Was na pełną kolorów Świąteczną inspirację, gdzie zamienimy nasze cudne tekturki w barwne dodatki do karteczki


Do dzisiejszej pracy wybrałam grawerowane tekturki ptaszka i ostrokrzewu, i choć te tekturki, są przepiękne już same w sobie, to postanowiłam się nimi troszkę dłużej pobawić i nadać im kolorów 


Tekturkę z ptaszkiem i ostrokrzewem znajdziecie -tutaj-

Mniejsze gałązki ostrokrzewu znajdziecie -tutaj-

Tekturki z Magicznego Kociołka mają poza urokiem, to coś, co sprawia że świetnie znoszą wszelkie eksperymenty plastyczne. Nie wyginają się i się nie kruszą, więc śmiało można je kolorować, malować czy embossować. 


Ja w dzisiejszej karteczce moje tekturki kolorowałam typowymi mokrymi mazakami alkoholowymi. Oczywiście trzeba uważać i robić to z wyczuciem, bo tekturka wchłania nam pigment z mazaczka, ale to na prawdę nie jest trudne. Lubię tymi mazaczkami się bawić na tekturkach, bo dają one możliwość nałożenia na tekturkę kilku warstw, tworząc ładne cienie. 





Tak pokolorowane tekturki potraktowałam dodatkowo bezbarwnym pudrem do Embossingu, co dodało całości pięknego połysku. 





No myśle, że efekt końcowy jest na prawdę ciekawy. 
Teraz wystarczy ułożyć nasze kolorowe tekturki w kompozycji na kartce. 




Dziękuję że kolorowaliście ze mną. 
Pozdrawiam cieplutko … i koniecznie dajecie nam znać, czy taka forma kociołkowych tekturek się Wam podoba, i czy zdarza Wam się kołować tekturki. 

Pozdrawiam i zapraszam na kolejne inspiracje 
Izabela Kostorz 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger