listopada 05, 2023

Sukienka mikołajki

Witajcie 

  Święta coraz bliżej, kiermasze w szkołach i nie tylko, również zbliżają się wielkimi krokami.

Dziś przychodzę do Was z kartką w nietypowym kształcie. 

 Korzystając z bazy sukienki postanowiłam stworzyć kartkę imitującą sukienkę mikołajki.

 Sukienkę oczywiście zrobiłam czerwoną, wokół dekoltu i dolnej krawędzi użyłam pasty i posypałam sypkim śniegiem.

 

Następnie przykleiłam girlandę z bombkami wyciętą w złotym lustrzanym papierze. Na górze ułożyłam w rzędzie gałązki świerku i ostrokrzewu, do których dołożyłam poinesencje oraz tekturkową jemiołę zwisającą w dół.

Na samym dole w narożniku przykleiłam napis. 

 

  W taki oto sposób w godzinkę powstała świąteczna karteczka.

Myślę, że podoba Wam się moja inspiracja?

Tekturkę jemioły użyłam z zestawu BN055, czyli Tekturka szyszki i jemioły.


 A napis z zestawu Na119 , czyli Wesołych Świąt


Pozdrawiam i do następnej inspiracji

Daria, Rękoczyn

2 komentarze:

  1. Suknia Pani Mikołajowej to fantastyczny pomysł 😍 wcześniej ta baza kojarzyła mi się jedynie z dziećmi, dzięki Tobie już nie tylko ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moja inspiracja ukazała Ci tą bazę w innym świetle :)

      Usuń

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger